باغ وحش های پوکت

یکی از بهترین جاذبه هایی که باید در تورپوکت به بازدید آنها بروید، باغ وحش پوکت است. اگر در تور پوکت با خانواده هستید به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این جاذبه بروید.  

باغ پرندگان (Bird Park) پوکت

اگر از علاقه‌مندان به پرندگان و پروانه‌ها هستید به شما توصیه می‌کنیم  در تور پوکت برای سرگرم شدن خود و کودکان‌تان به باغ پرندگان مراجعه نمایید. این باغ پر از پرندگان و پروانه های رنگی می‌باشد. طاووس، طوطی و حتی شترمرغ در این باغ برای بازدید وجود دارند. در باغ پرندگان Phuket Bird Park نیز نمایش‌های مختلفی با کمک گرفتن از پرندگان به خصوص طوطی‌های رنگارنگ برای مردم اجرا می‌گردد. به دلیل پوشش زیبایی که این پارک دارد نام باغ را به آن داده‌ است.

باغ گل های ارکیده (Orchid Garden) پوکت

در این باغ می‌توانید به بازدید گونه‌های نادر ارکیده مانند دندروبیوم (Dendrobium) ، ارکیده واندا (Vanda hybrid orchids) ، بالبفیلوم اکرناتویدس (Bulbophyllums) ، گیاه حشره خوار سیروپتالوم (Cirrhopetalum) و صدها گونه ارکیده تایلندی را بازدید کنید. ساعت کاری این باغ از 9 صبح تا 5:30 بعد از ظهر می‌باشد. هزینه ورود بزرگسالان 400 بات و کودکان 200 بات می باشد. در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

مزرعه مارها (Snake Farm) پوکت

یکی از جاذبه‌های جالیب که در تور پوکت به بازدید آن بروید، مزرعه مارها (Snake Farm) است. این مزرعه با بیش از 50 نوع مار که بعضی از آنها سمی و برخی دیگر آبی هستند را مشاهده خواهید کرد. انواع مار کبرا و زنگوله‌ای نیز در این مزرعه به چشم می‌خورند. یکی از ویژگی‌های اصلی این مزرعه نمایش‌هایی است که با مارها در ساعات تعیین شده برگزار می‌گردد. در ضمن هزینه بلیت انین مزرعه نیز 300 بات می باشد.

منبع: باغ وحش های پوکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.