بهترین رستوران های ایرانی پوکت

یکی از کارهای مهمی که باید در تور پوکت انجام بدهید، خوردن یک غذای مناسب و خوشمزه است. ممکن است غذاهای تایلندی در تور پوکت به مزاج شما سازگار نباشد و دوست داشته باشید غذاهای ایرانی میل کنید. بنابراین در این مقاله شما را با بهترین رستوران های ایرانی در پوکت آشنا خواهیم کرد.  

رستوران پادیران پوکت

رستوران پادیران یکی از بهترین رستوران‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت به آن سری بزنید. این رستوران در نزدیکی پاساژ Jongceylon قرار دارد و کیفیت غذاهای آن بسیار عالی است. به ویژه برای افرادی که با غذاهای دریایی رابطه خوبی ندارند، مکان مناسبی برای لذت بردن از طعم غذاهای ایرانی است. در تور پوکت هم میتوانید یک غذای اصیل ایرانی را میل کنید. در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده هستند.

رستوران تهران پوکت

رستوران تهران پوکت از بهترین رستوران‌های ایرانی است که می‌توانید در تور پوکت به آن مراجعه کنید. این رستوران از بهترین رستوران‌های تایلندی ارزان است. در این رستوران می‌توانید غذاهای لذیذ ایرانی با قیمت مناسب پیدا کنید. در دیگر شهرهای کشور تایلند هم می‌توانید به سراغ رستوران‌های حلال ایرانی مراجعه نمایید.

بهترین رستوران های ایرانی پوکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.