کرایه موتورسیکلت و خودرو در پوکت

یکی از کارهایی که می‌‌توانید در تور پوکت انجام بدهید، کرایه موتور است برای این که این کار را به درستی انجام بدهید و ضرر نکنید، برای شما نکاتی را در این مقاله گردآوری کرده ایم.  

برخی از مسافران "ماجراجو" تور تایلند با موتورسیکلت جابه‌جا می‌شوند؛ با مبلغ 150 تا 200 بات برای یک روز برای یک موتور 100 یا 125 سی‌سی. اگر موضوع برایتان خیلی جدی است می‌توانید یک موتور 750 یا 1000 سی‌سی را با مبلغ 500 تا 2500 بات در روز کرایه کنید. واضح است که برای کرایه موتور باید گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشید؛ یا گواهینامه تایلندی یا بین‌المللی. مکانی که موتور از آن کرایه می‌کنید گواهینامه شما را چک نخواهد کرد، ولی پلیس احتمالا این کار را می‌کند. اگر گواهینامه ندارید گرفتنش تنها 200 بات هزینه دارد. پوشیدن کلاه ایمنی اجباری است و سریعترین راه برای این که پلیس شما را متوقف کند این است که آن را سرتان نکنید. در تایلند قانون است که چراغ جلوی موتورها همیشه روشن باشد؛ در نتیجه این موتورها به گونه‌ای تغییر داده‌اند که چراغ‌هایشان همواره روشن است. تصادف در پوکت به راحتی اتفاق می‌افتد. اما اگر گواهینامه بین‌المللی دارید، بهترین راه برای ماجراجویی در تور پوکت همین کار است.

وسسه های کرایه اتومبیل محلی و بین‌المللی بسیاری در شهر وجود دارند. محبوب‌ترین ماشین برای کرایه در تور تایلند سوزوکی جیپ میباشد. هزینه کرایه از موسسه‌های محلی 1000 بات و از شرکت‌های بین‌اللملی بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.