فرودگاه پاتایا

در تور پاتایا اولین محلی که در آن قرار دارید، فرودگاه بین‌المللی پاتایا است. در این مقاله شما را بیشتر با این فرودگاه آشنا خواهیم کرد. 

  

فرودگاه بین المللی پاتایا که با نام یو-تاپائو (U-Taphao) نیز شناخته شده است، فرودگاهی با کاربری دو منظوره -عمومی و نظامی- است. همچنین این فرودگاه یکی از پایگاه‌های اصلی هواپیماهای خطوط هوایی تایلند و جایگزین فرودگاه بانکوک در مواقع ضروری به شمار می‌رود. فرودگاه یو-تاپائو دارای تنها یک پایانه مسافری برای پروازهای داخلی و خارجی و چارتر، یک باند آسفالته به طول ۳۵۰۵ کیلومتر بوده و در ارتفاع ۱۳ متری از سطح دریا قرار گرفته است . از آنجایی که دفتر فرماندهی نیروی هوایی سلطنتی تایلند نیز در این فرودگاه مستقر است، تصویربرداری در محل فرودگاه برای کلیه افراد ممنوع است. از جمله سایر امکانات رفاهی فرودگاه می‌توان به فروشگاه سوغات تایلند، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، راهنمای هتل و گردشگری  و دفتر خدمات پستی اشاره نمود. در تور پاتایا می‌توانید یک سفر عالی و پر از جاذبه را تجربه خواهید کرد.

فرودگاه بین المللی پاتایا در حد فاصل 40 کیلومتری از حومه دو شهر پاتایا و رایونگ و 140 کیلومتری جنوب شرق بانکوک قرار گرفته و در عرض 45 دقیقه با خودرو یا تاکسی می‌توان مسافت فرودگاه تا پاتایا را طی نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.