سرسره ی خوشحال در مرکز خرید پودانگ

شانگهاری پر از ساختمان های مدرن با ارتفاع بلند است که توریست ها علاقه ی مند به دیدن  آن ها و بررسی معماری های مدرن بکار رفته در آن ها هستند. مرکز خرید پودانگ در شهر شانگهای کشور چین قرار دارد . مرکز خرید پودانگ علاوه بر خرید امکانات جالبی برای مشتریان خود فراهم کرده تا با شادی از این مرکز خارج شوند و خاطره خوشی از خرید داشته باشند. در این مقاله به معرفی بیشتر این مرکز تجاری خواهیم پرداخت . 

اگر به تور شانگهای رفته اید تجربه شاد خرید از مرکز خرید پودانگ را از دست ندهید چون یکی از مراکز خرید معروف شانگهای محسوب می شود و ضمن خرید می توانید به طبقه پنجم سر بزنید چون در این طبقه سرسره ی خوشحال منتظر شماست تا شما را با هیجان تمام به طبقه اول برساند.

سرسره ی خوشحال، ۵۳ متر طول دارد.  وقتی که می خواهید از این سرسره استفاده کنید ترس و هیجان همزمان بر شما غالبمی شود اما امتحانش بی ضرر است. گاهی اگر می خواهید به سرعت از طبقه ۵ ام به طبقه اول برسید و آسانسورها شلوغ است و حتی حوصله پیمودن پله ها را ندارید، می توانید از راه میانبر یعنی سرسره خوشحال استفاده کنید. این سرسره تضمین می کند که طی ۱۶ ثانیه شما را به طبقه اول برساند .

البته در حال حاضر این سرسره برای مشتریان VIP قابل استفاده می باشد. مسئولان این مرکز خرید به نام پودانگ به مردم قول داده اند که استفاده از آن را برای افراد ۷ تا ۵۰ ساله را فراهم آورند.  پس در تور چین از این مرکز خرید ، خرید کنید و با خاطراتی از لحظات شاد این مرکز را ترک کنید .

در مقاله های دیگر به معرفی بیشتر جاذبه ها گردشگری کشور چین خواهیم پرداخت .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.